کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735713829 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/09 | اعضاء: 316339 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

شاهکار جدید هواوی در تولید آنتن اینترنت 5G

به گزارش سافت گذر، هواوی به تازگی یک آنتن جدید برای اینترنت 5G معرفی کرده که CableFree نام دارد. این تکنولوژی از چندین جهت از جمله اتصال، بهره وری اتصالات و ظرفیت نیرو یک شاهکار به حساب می آید. این دستگاه باعث خواهد شد تا مرحله جدیدی در دنیای 5G آغاز شود. آن طور که هواوی می گوید، CableFree در مقایسه با آنتن های فعلی شیوه طراحی متفاوتی دارد و از هر نظر نسبت به آنها برتر است.

5G اینترنت 5G هواوی شبکه نسل 5 ارتباطات شبکه 5G

همان طور که نام این آنتن نشان می دهد، هیچ خبری از کابل در این محصول هواوی وجود ندارد. این دستگاه همچنین، دارای نوعی تغییردهنده طراحی است تا عملکرد آنتن به فراخور زمان و در شرایط متفاوت تنظیم شود. فناوری CableFree هم اکنون در برخی از دستگاه های ساخته شده توسط هواوی استفاده شده و به کاربران اجازه می دهد به سرعت و با بیشترین کیفیت ممکن به اینترنت 5G وصل شوند.

برخی از امکانات و پیشرفت های CableFree:

•    پوشش گسترده: 5G از فرکانس های دارای پهنای باند زیاد بهره می برد به همین دلیل به آنتن های خاصی برای پوشش مناطق نیاز دارد بر این اساس، باید از باندهای مختلف برای انجام این کار استفاده شود. چنان چه در اینترنت فرکانس باند 1.8 تا 2.1 گیگاهرتزی به کار گرفته شود، پوشش گسترده مناطق یک امر حیاتی خواهد بود. CableFree قدرت پخش سیگنال ها را به میزان 20 درصد افزایش می دهد و به کیفیت مناطق پوشش داده شده هم می  افزاید.

•    قدرت و فرکانس باند بیشتر: در دنیای 5G، ابزارهای پر ظرفیت و پر سرعت باید استفاده شوند تا اشعه های شبکه نسل 5 ارتباطات با کیفیت و ترتیب بیشتری به دستگاه های مقصد برسند. آنتن تولید شده توسط هواوی می تواند بار قدرت ایجاد شده را از 500 یا 600 وات به بیش از 1 کیلووات افزایش دهد. CableFree همچنین، بیش از 80 درصد قدرت آنتن ها را افزایش می دهد تا نیازهای کاربران شبکه نسل 5 ارتباطات را برآورده سازد.

5G اینترنت 5G هواوی شبکه نسل 5 ارتباطات شبکه 5G

•    وزن کمتر، نصب آسان تر: بیشتر شدن قطعات سازنده یک آنتن باعث می شود که وزن آن به شدت کاهش یابد. برای مثال، آنتن های 6 بانده تقریباً 10 کیلوگرم هستند حال آنکه وزن آنتن های چند بانده به 50 کیلوگرم می رسد. با این روش، نیازی به استفاده از ماشین های عظیم الجثه برای حمل قطعات نخواهد بود و فرآیند نصب آنتن ها آسان تر خواهد شد و هزینه ها کاهش خواهد یافت.

•    عملکرد بهتر آنتن ها: تکنولوژی CableFree باعث می شود که استفاده از پیچ و مهره به میزان 80 درصد کاهش یابد. با این روش، PIM (تلفیق منفعلانه) کمتر خواهد شد. CableFree اتصالات کمتری دارد به همین دلیل از نظر PIM بیشتر عمر خواهد کرد. این سازه جدید باعث بهبود شیوه اتصال دستگاه ها خواهد شد و قطعی اتصال کمتری خواهد داشت.

 

 
منبع: gizchina.com 
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 46961 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1399/03/05 تعداد مشاهده: 4544
سافت گذر
نظرات بینندگان

عظیم قلی پور 1399/03/06 14:35
ورژن قدیمی شده برانامه ها رو باز نمیکند